Časopis GOLF - dárkové předplatné

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Microsoft Dynamics CRM
láká malé a střední firmy, pořídit si ho mohou i v cloudu

crm-prMicrosoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka společnosti Scania. Díky možnosti provozovat tento systém i v cloudu však odpadla drahá vstupní investice, a Dynamics CRM tak láká stále více malých a středních firem. Ty teď mohou získat profesionální CRM systém ve formě služby s relativně nízkým měsíčním poplatkem.

CRM pomůže s obchodem, péčí o zákazníky i s marketingem

Microsoft Dynamics CRM je systém, který dokáže firmě pomoci už v základu ve třech samostatných oblastech. Péče o zákazníky umožňující pečlivou evidenci veškerých kontaktů se zákazníkem je přitom jen jednou z nich. Firmy všech velikostí volí Microsoft Dynamics CRM především díky jeho intuitivnímu ovládání i přímé provázanosti s aplikací MicrosoftOutlook, která usnadňuje propojování elektronické korespondence s jednotlivými zákazníky, obchodními nabídkami i marketingovými kampaněmi.Právě marketing a plánování kampaní je druhou oblastí, ve které Dynamics CRM dokáže firmě pomoci. Možnost segmentace zákazníků podle nejrůznějších kritérií firmě pomáhá lépe cílit své marketingové aktivity a zvyšovat úspěšnost jednotlivých kampaní. Jednou z vůbec nejžádanějších funkcí Dynamics CRM je však modul pro řízení obchodních aktivit. Ten umožňuje plnohodnotné plánování obchodu, řízení práce jednotlivých obchodníků, budoucí plánování tržeb i vyhodnocování pravděpodobnosti uzavření jednotlivých obchodních příležitostí.

Dynamics CRM už není nutné si kupovat

Velkou výhodou Microsoft Dynamics CRM, která jej rázem přenesla i do segmentu malých, a dokonce i drobných podniků do deseti zaměstnanců, je fakt, že tento systém je možné si pořídit ve formě služby. Zákazníci přitom mají na výběr hned dvě varianty – buď svěří svůj CRM systém datovému centru společnosti Microsoft v irském Dublinu a pořídí si Microsoft Dynamics CRM Online, anebo si pořídí hostovanou verzi Microsoft Dynamics CRM od některého z certifikovaných partnerů v České republice. V obou případech přitom platí, že získávají vše potřebné ve formě služby, jejíž cena závisí pouze na počtu uživatelů systému. Microsoft Dynamics CRM Online si navíc mohou zákazníci bezplatně na třicet dní vyzkoušet po vyplnění jednoduchého formuláře na http://crm.dynamics.com.

11-microsoft-02

Cloud a hosting lákají partnery i zákazníky

Microsoft Dynamics CRM Online rychle získalo mezi malými a středními firmami v ČR velice pozitivní odezvu. „Pro malou firmu je forma hostingu v zásadě jedinou variantou, jak si pořídit standardní řešení. Místo velké jednorázové investice platíte měsíčně pouze poplatek za služby, řešení je tedy dostupné i pro nejmenší firmy. Proto jsme cloudové řešení od počátku preferovali," uvedl Petr Čermák, business consultant ve společnosti FL Consult. Ředitelka pražské pobočky PNO Consultants Pavlína Vančurová pak vidí v cloudovém CRM i další výhodu: „V případě, že se o IT strategii rozhoduje na centrále v zahraničí, jste při investicích do CRM systému zásadně limitováni prioritami zahraničních kolegů. Hosting CRM není investicí, ale platbou za službu, což už bylo pro naši centrálu akceptovatelným kompromisem. Jinou možnost pořízení CRM jsme ani neměli, takže pro nás byl hosting od začátku preferovanou variantou." Nabídku Microsoft Dynamics CRM v cloudu vítají icertifikovaní partneři Microsoftu. „Z našeho pohledu je nejvýznamnější výhodou CRM Online flexibilita zřízení instance pro nového zákazníka, která proběhne během dvou minut. Veškerá administrace uživatelů a plateb za ně je v rukou zákazníka, což nás osvobozuje od časově náročné administrativy a byrokracie. Funkčně nabízí CRM Online stejnou funkčnost, při nasazení nebo úpravách nejsme nijak limitováni," uvedl Jan Žáček, obchodní ředitel společnosti Logic point. Vyzkoušejte si výhody Microsoft Dynamics CRM Online i vy, za zkoušku na třicet dnů totiž opravdu nic nedáte. Stačí jen zavítat na www.zkuscrm.cz nebo na http://crm.dynamics.com.

11-microsoft-03

CRM Online se vám zaplatí takřka obratem

Díky tomu, že do CRM v cloudu či hostingu není nutné na počátku investovat ani korunu, se také velice rychle zvyšuje návratnost celé investice. Za cloudové služby se platí s měsíčním zpožděním, takže firmě se „investice" do CRM systému například na ušetřeném času obchodníků vrátí ještě dříve, než jí přijde faktura za licence, které v daném měsíci využívala. V případě, kdy firma zvýší počet obchodníků nebo zřídí nové call centrum, přitom není žádný problém během pár minut adekvátním způsobem zvýšit počet licencí. I zde přitom platba přichází až za měsíc. Microsoft Dynamics CRM Online je tak jedním z mála podnikových informačních systémů,u kterých může dosahovat návratnost „investice" řádu jednotek dnů.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci