Tematické seriály
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0
Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku aneb Jak se vyhnout špatným recenzím? |
Pátek, 10 Červenec 2020 14:06 | ||
Skvělý design, optimalizace pro mobily, pečlivě vypsané meta tagy na stránkách a pozice ve vyhledávání jsou jen jednou částí celého e-commerce řešení. Tou druhou je zákaznická zkušenost - user experience, na první pohled neviditelné, přesto zásadní pocity a dojmy zákazníka z nákupu. Marketing rád sleduje statistiky, které říkají, jak se chovají spokojení zákazníci. A tak víme, že 23 % těch spokojených se o svoji pozitivní zkušenost podělí v průměru s dalšími 10 lidmi. Také víme, že 8 z 10 zákazníků je ochotno si připlatit za lepší zákaznickou zkušenost. Ti nespokojení jsou v šíření negativní zkušenosti aktivnějšíČísla ukazují, že 91 % nespokojených zákazníků si nestěžuje, prostě jen odejdou. 13 % těch, kteří nebyli spokojení, ovšem o svojí negativní zkušenosti řekne dalším 15 lidem. Nespokojení zákazníci tedy svoji špatnou zkušenost šíří mezi výrazně více lidí než ti spokojení. Jen namátkou pár dalších čísel, která ovlivňují zisk nebo ztrátu:
Logistika je přitom velmi důležitým procesem v rámci e-shopu. Zcela logicky navazuje na výběr zboží a jeho vkládání do košíku. Co se může pokazit?Přesněji řečeno, co se může přihodit a zákazník se nebude cítit komfortně?
Proti náročnému zákazníkovi stojí e-shop, jeho procesy a instrastruktura
Proto doporučujeme maximum procesů automatizovat a tam, kde to jde, využít externí specializované služby. Právě logistika se dá řešit prostřednictvím tzv. fulfillmentu, kde platíte podle toho, jak moc danou službu e-shop využívá. Odpadají starosti s využitím plochy i lidských zdrojů.
Zdroj: https://www.intechnic.com/blog/100-ux-statistics-every-user-experience-professional-needs-to-know/ |