Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Nová verze CRM CAS genesisWorld přichází na český trh
Pondělí, 01 Listopad 2010 13:27

casgw_1044Systémový integrátor KOMIX přináší na český trh novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld 12. Ta je nyní dostupná i v českém jazyce a přináší řadu vylepšení, která usnadní práci jak uživatelům, tak administrátorům. Mezi novinky patří například modul pro řízení marketingových průzkumů či doplněk pro iPhone zajišťující okamžitý přístup k informacím o zákazníkovi, ať už se uživatel nachází kdekoli. Inovována byla i integrace s produktem Inxmail, který umožňuje v krátkém čase vytvářet efektivní e-mailové marketingové kampaně.

Modul pro řízení marketingových průzkumů umožňuje provádět transparentní průzkumy zákazníků a obchodních partnerů, zhodnotit vzdělávací kurzy a získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky němu mohou prodejní a marketingová oddělení vytvářet dotazníky takřka jedním kliknutím. Všechny odpovědi jsou strukturovaně zaznamenány a vyhodnoceny a lze je okamžitě použít například pro stanovení prodejních příležitostí.

V nabídce nového CRM řešení lze nalézt také inovovanou spolupráci s e-marketingovým produktem Inxmail. Ten dává možnost efektivně oslovit určitou cílovou skupinu a okamžitě ověřit a změřit dopad kampaně. V nové verzi CAS genesisWorld 12 lze z každé kampaně lépe vytvářet a uchovávat detailní reporty a přehledy. Prodej a implementaci nového řešení zajišťuje v České republice systémový integrátor KOMIX.