ProTech SpT nasadil řešení Microsoft Dynamics CRM Online |
Úterý, 12 Červenec 2016 12:53 |
Nový systém byl do ostrého provozu uveden v květnu 2016, používá ho 10 uživatelů a je propojen s účetním systémem POHODA, poštovním serverem Exchange či sdíleným úložištěm dokumentů SharePoint Online. Nové CRM řešení tak pokrývá kompletní řízení obchodního procesu. Systém si musí velmi dobře poradit s monitoringem obchodních příležitostí, pipeline managementem, precizním workflow v oblasti nabídek, poptávek a objednávek, včetně kvalitního zastřešení správy celé zákaznické báze, její kategorizace a segmentace dle nejrůznějších faktorů. Vedle těchto procesů pomáhá Microsoft Dynamics CRM Online zajistit i poprodejní aktivity, jako je například hlídání platnosti softwarových licencí, údržba a aktualizace strojů či cross-sale a up-sale marketing. Nový CRM systém rovněž spravuje celý reklamační proces včetně zákaznických požadavků, servisních a školících výjezdů, apod. Implementaci nového systému měla na starosti společnost LLP CRM, která v ProTechu zúročila zkušenosti v oblasti dodávek CRM řešení na platformě Microsoft a jejich přizpůsobení specifickým potřebám různých klientů. "Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné," řekla Irena Palátová, ředitelka ProTech SpT. |