PointX - news (2016)

Tematické seriály

Dotace na vývoj ICT

Vývoj nových ICT řešení a ICT nástrojů je v dnešní době zásadní, ale finančně velice náročný proces.

1. až 2. díl >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 5. díl >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

1. až 12. díl >>

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem...

1. až 5. díl >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT SystemsAktuální číslo časopisu příloha #1
Trendy v CRM

(1. díl) Přehled aktuálních trendů v oblasti CRM

CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve byl tento nástroj navržen tak, aby centralizoval a udržoval znalosti o zákaznících, dnes se přizpůsobuje měnícím se nárokům na jeho využití a změnám ekonomického prostředí. CRM nástroje vstupují do fáze, kdy musí pokrývat nové trendy založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. Právě proto vám přinášíme seriál, který si klade za cíl představit hlavní novinky – tentokrát v praktickém přehledu, od příště v detailu každé z nich.

Celý článek ...


(2. díl) Využití trendu sociálních sítí a sociálních médií v CRM

CRM trendy - 2. díl (Microsoft)V minulém díle jsme představili současné trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. V tomto díle se budeme podrobněji věnovat trendu sociální doby – sociálním sítím a jejich využití při řízení vztahů se zákazníky. Jde o trend, který je velkou výzvou a zároveň příležitostí pro moderní společnosti, které chtějí uspět. Pokud totiž dokáží sociální sítě vhodně využít, získají dobrý předpoklad pro to, aby zákazníci i nadále kupovali jejich produkty (třeba i ve větším množství a častěji) a navíc se stali propagátory značky. Zavedení sociálního CRM pak může v konečném důsledku vést až ke snižování nákladů například na technickou podporu a servis.

Celý článek ...


(3. díl) Mobilní CRM

CRM trendy - 3. díl (Microsoft)V prvním díle našeho seriálu o CRM jsme si řekli, že fenoménem dnešní doby je být „mobilní", tedy možnost přistupovat k firemním datům odkudkoliv a kdykoliv. Ze různých statistik vyplývá, že uživatelé po celém světě využívají až sedm miliard mobilních zařízení. Jde o trend, který přináší nové možnosti pro obchodní manažery a zástupce a motivuje je k tomu, aby začali více využívat mobilní zařízení ne jenom k telefonování a plánování, ale také k efektivnějšímu řízení vztahů a těsnějšímu propojení se zákazníky.

Celý článek ...


(4. díl) Customer experience ve vztahu k CRM

MicrosoftV předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra dění samotné zákazníky. Primárně se zaměříme na zákaznickou zkušenost (customer experience, CX) ve vztahu k CRM – disciplínu, kterou vnímáme jako východisko řízení vztahů se zákazníky a CRM procesů.

Celý článek ...


(5. díl) Budování loajality a udržení zákazníků

MicrosoftUdržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajistit systematickou péči o zákazníky (Customer Relationship Management) vedoucí k jejich loajalitě.

Celý článek ...


Pokračování příště...

 

 
Sprinx CRM 7
IT Systems - online trafika